Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2015 10:57 - ЗИМА Е ... :)
Автор: vilish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4692 Коментари: 20 Гласове:
22

Последна промяна: 04.04.2016 21:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Една различна и приказна зима в Широка лъка
2011/2012

image
image   image   image
image
  image
  image
image   Красив и студен спомен, но зареден с кристалната чистота на едно ново начало ...
Пожелавам на всички тук светли и мирни дни, изпълнени с топлина и обич в очакване на РОЖДЕСТВО!
imageimageimage
   
   



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivoki - ПРЕКРАСНО !!!
12.12.2015 12:13
ПРЕКРАСНО !!!
цитирай
2. vilish - Благодаря, Іvoki!
12.12.2015 12:50
ivoki написа:
ПРЕКРАСНО !!!


Прекрасна е природата ни и тази музика! :)
Остава да потърсим и доброто в себе си, което да дадем, да споделим!

Днес слънцето грее! Нека е поздрав за теб ... от душа и сърце!
цитирай
3. katan - ПРИКАЗНО!
12.12.2015 13:13
Зимно-прекрасно на фона на невероятния Тедосий Спасов!
Моите спомени от Широка лъка са летни и есенни, но също прекрасни, а и топли ...
Все още помня радостта на децата ми от скоковете на пъстървите в рекичката, дървеното мостче, по-нагоре училището за фолклор, което тогава не "произвеждаше" сегашните "прими" ...
Върна ме в едно хубаво за мен време, Вили.
Благодаря ти с прегръдка!
цитирай
4. sestra - Прекрасни снимки и музика...
12.12.2015 14:14
дорисува ми се тази зима! :) Щастливо идещо Рождество и от мен!
цитирай
5. shveik5 - Бих казал даже – най-после -зима е :)
12.12.2015 21:23
Така да ми харесва да гледам слънчев сняг, особено когато е млад и още като пух! Дори съм сигурен, че и самият сняг обожава слънцето и е полегнал на припек щастливо усмихнат, колкото и противопоказно да му е това. Понякога радостта от изживяването е по-силна от инстинкта за самосъхранението. Нещо като девиза-Виж Неапол и умри! Нарадва ме белия постинг. Ще чакам Широка лъка да дойде скоро и в Пловдив, и ако не сколаса, Пловдив ще трябва да ходи в Широка лъка:) Хубава вечер!
цитирай
6. megg - Приказно, тихо
12.12.2015 21:40
и светло! Блести бялото и разказва за хубавата ни природа, за сгушените къщички, за сънищата на хората... Зимно, в очакване!
Огрени от обич и топлина нека са и твоите дни, мила Вили! :)
цитирай
7. troia - Много е красиво!
12.12.2015 22:02
Отдавна не съм виждала на живо такъв пухкав, бял сняг. При нас натрупва за малко и бързо се разтапя.
Хубави и спокойни празници и на теб, Вили!
цитирай
8. donchevav - Каква хармония между съвършена ...
12.12.2015 23:23
Каква хармония между съвършена природна красота и перфектнан фолклорна импровизация - между човешкия гений и гения на природата, които си съумяла да слееш в едно, мила Вили! Чудесно се е получило! Прегръдка, приятелко!
цитирай
9. astrojozi19 - Ех че красота!!!
14.12.2015 00:27
Обичам Широка Лъка мила Вили!
Ще се върна пак ........
цитирай
10. vilish - Здравей, Кате!
14.12.2015 16:16
katan написа:
ПРИКАЗНО!Зимно-прекрасно на фона на невероятния Тедосий Спасов!
Моите спомени от Широка лъка са летни и есенни, но също прекрасни, а и топли ...
Все още помня радостта на децата ми от скоковете на пъстървите в рекичката, дървеното мостче, по-нагоре училището за фолклор, което тогава не "произвеждаше" сегашните "прими" ...
Върна ме в едно хубаво за мен време, Вили.
Благодаря ти с прегръдка!

Още го има дървеното мостче откъм църквата, реката и училището ... А селището е все така сгушено в планинските склонове, в ниското... покрай реката. Обзема те усещане за безвремие в снежната белота. :) То ще е, което най-силно почувствах и ще остане в паметта ми.
Радвам се, че пробудих твои хубави спомени, мила Кате! :)
Хубав ден! Прегръдка!
цитирай
11. vilish - Грабвай четката! :)
14.12.2015 16:29
sestra написа:
дорисува ми се тази зима! :) Щастливо идещо Рождество и от мен!


Очаквам нарисувана зимна приказка!
Слънчев ден, мила!
Успешна нова седмица!
цитирай
12. vilish - Здравей, Shveik5!
14.12.2015 16:40
shveik5 написа:
Така да ми харесва да гледам слънчев сняг, особено когато е млад и още като пух! Дори съм сигурен, че и самият сняг обожава слънцето и е полегнал на припек щастливо усмихнат, колкото и противопоказно да му е това. Понякога радостта от изживяването е по-силна от инстинкта за самосъхранението. Нещо като девиза-Виж Неапол и умри! Нарадва ме белия постинг. Ще чакам Широка лъка да дойде скоро и в Пловдив, и ако не сколаса, Пловдив ще трябва да ходи в Широка лъка:) Хубава вечер!

И аз съм сигурна, че снегът обожава слънцето! :)
Под лъчите, които не го топят при минусовите температури, снегът блести с хилядите си кристали!
Красива е зимата в планината. Не обичам студа, но там и той е различен! :)

Хубав ден, Shveik5!
Поздрави!
цитирай
13. vilish - Здравей, мила Мegg!
14.12.2015 16:48
megg написа:
Приказно, тихо и светло! Блести бялото и разказва за хубавата ни природа, за сгушените къщички, за сънищата на хората... Зимно, в очакване!
Огрени от обич и топлина нека са и твоите дни, мила Вили! :)


Владееш думите и ги редиш, събуждайки сетивата! Благодаря ти!
Когато гледах наоколо ... там ... онази зима, стихчето от детската песничка : " .... къщички в снега се гушат и коминчетата пушат .... " ОЖИВЯ !!! . :)

Хубав остатък от деня! Прегръдка!
цитирай
14. vilish - Здравей, Тroia !
14.12.2015 16:58
troia написа:
Много е красиво! Отдавна не съм виждала на живо такъв пухкав, бял сняг. При нас натрупва за малко и бързо се разтапя.
Хубави и спокойни празници и на теб, Вили!


В София снежната зима е красива едва няколко часа ... До тръгването на снегорините ... После става сиво, кално, грозно ... Е, оправдана необходимост ... ;)
Затова обичам планината и открих възможност "да разказвам" чрез снимките ... Те говорят по-добре от мен!
Видно е и от коментарите ви тук! :)
Благодаря и на теб!
Красива вечер ти желая, мила!


цитирай
15. vilish - Прегръдка и за теб, мила Вени!
14.12.2015 17:01
donchevav написа:
Каква хармония между съвършена природна красота и перфектнан фолклорна импровизация - между човешкия гений и гения на природата, които си съумяла да слееш в едно, мила Вили! Чудесно се е получило! Прегръдка, приятелко!


Ценител си ти! Красивото не ти убягва! :)
Спокойна вечер!
цитирай
16. vilish - Здравей, Жози!
14.12.2015 17:04
astrojozi19 написа:
Обичам Широка Лъка мила Вили!
Ще се върна пак ........


И аз мисля, че е място, където не омръзва да се връщам ... независимо от сезона. Била съм там и около Великден! :)

Хубава вечер и за теб, мила!
цитирай
17. emi1ts - Красиви снимки
14.12.2015 18:14
- зимата със своята бяла красота,а за теб незабравими спомени!Благодаря сърдечно за хубавите пожелания ,които създават прекрасно предпразнично настроение!Пожелавам и на теб светли дни ,много обич и позитивни емоции мила Вили !
цитирай
18. vilish - Благодаря, мила Еми!
14.12.2015 20:09
emi1ts написа:
Красиви снимки - зимата със своята бяла красота,а за теб незабравими спомени!Благодаря сърдечно за хубавите пожелания ,които създават прекрасно предпразнично настроение!Пожелавам и на теб светли дни ,много обич и позитивни емоции мила Вили !


Усмихната и красива вечер! Прегръдка!
цитирай
19. stela50 - Чудни снимки... снежната топлина на Родопите...
17.12.2015 17:59
Благодаря за вълнуващото преживяване, Вили.
Щастливи дни !
цитирай
20. vilish - Аз благодаря, Таня !!!
17.12.2015 20:56
stela50 написа:
Чудни снимки... снежната топлина на Родопите...Благодаря за вълнуващото преживяване, Вили.
Щастливи дни !


За чудното усещане на снежна топлина!
Красива вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 762809
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930