Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2014 01:05 - Честит 3-ти март !!!
Автор: vilish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1058 Коментари: 5 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
imageКЪМ РОДИНАТА

Не съм те никога избирал на земята.
Родих се просто в теб на юнски ден във зноя.
Аз те обичах не защото си богата,
а само затова, че си родина моя.
И българин съм не заради твойта слава
и твойте подвизи и твойта бранна сила,
а заради туй, че съм безсилен да забравя
за ослепелите бойци на Самуила.
Да търси който ще във теб сполука бърза
и почести и власт със страст една и съща,
страданието мен по-силно с теб ме свързва
и нашата любов в една съдба превръща...

/Атанас Далчев/


image

"Българио на живи и на мъртви..."
/ Дамян Дамянов/

Българио на живи и на мъртви,
Българио с безброй Баташки църкви,
Със гробища и с паметници светли,
Със този жертвен въздух, който свети
Над тебе вечно, като вечен огън,
Аз искам да те събера във стих! Не мога!
Аз искам цялата да те прегърна -
Ръцете ми не стигат! Как да върна
Това, което ти си ми дарила?
Не мога.
И пред братската могила,
Пред Шипка и пред Вола коленича.
И без да казвам колко те обичам,
С една сълза, и кървава, и страшна,
За цялата ти обич се отплащам.
Сълза на радост и от скръб проляна!
Сълза, в която ти си цяла сбрана!


image


























Гласувай:
13



1. dinkov - Динков
03.03.2014 01:30
Родина и майка не се избират,
те в сърце се носят,
с тях живееш,
с тях умираш.
Ицко

Честит 3-ти март и на теб.
цитирай
2. vilish - Слънчев празничен ден!!!
03.03.2014 10:24
dinkov написа:
Родина и майка не се избират,
те в сърце се носят,
с тях живееш,
с тях умираш.
Ицко

Честит 3-ти март и на теб.


"Любовта просто е вечна, няма значение дали е към мъж, жена, дете или Родина."

Позна ли този цитат? :-)

цитирай
3. erato7 - Честит национален празник, Вили!
03.03.2014 10:42
Честит национален празник, Вили!
цитирай
4. vilish - ЧЕСТИТ ДА БЪДЕ !!!
03.03.2014 11:52
erato7 написа:
Честит национален празник, Вили!

Поне в днешния ден да си припомним с гордост " АЗ СЪМ БЪЛГАРЧЕ ... "
цитирай
5. dinkov - Динков
03.03.2014 16:23
vilish - познах го :-), но това е истината за нормалните хора. Без любов как да се живее ? А любовта към Родината... дори не трябва да се питаме дали е има. Просто е носим в себе си. Слънчев празничен ден и на теб, макар и с облаци, ако човек носи любовта в себе си денят пак ще му е слънчев.
Ицко
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 761108
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031