Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2013 22:53 - Една книга със 101 истории
Автор: vilish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1223 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 06.07.2013 12:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

"Пилешка супа за душата" ни пoмaгa дa нe зaбpaвямe истинскитe цeннoсти в живoтa - любoвтa, oбщувaнeтo и блaгoдapнoсттa. Тoвa сa житeйски истopии, пpoникнaти oт мъдpoст и нaдeждa, пoвдигaщи дуxa в мигoвe нa угнeтeнoст и oтчaяниe.

"Направил съм стотици интервюта с богати и известни хора и ми е ясно, че щастието не идва заедно с парите и славата. То трябва да дойде отвътре. Предпочитам душата ми да ликува хиляди пъти, отколкото джобовете ми да са пълни с хиляди долари. "Пилешка супа за душата" ще докосне нежните струни във вашата душа и ще предизвика милион усмивки."
Робин Лийч, ТВ водещ и автор на книги

Един от разказите :

Кученца за продан
Собственикът на един магазин поставял над вратата си надпис : "Кученца за продан".Подобни съобщения привличали малките деца и, съвсем естествено, пред прага на магазина скоро се появило момченце.
- По колко продавате кученцата?-попитало то.
Собственикът на магазина отговорил:
- Зависи, от тридесет до петдесет долара.- Момченцето бръкнало в джоба си и извадило оттам малко дребни пари.
- Имам два долара и тридесет и седем цента - казало то. - Може ли да ги погледна?
Собственикът на магазина се усмихнал, подсвирнал и откъм кучешката колибка тичешком се появила Лейди, следвана от пет мънички пухкави топки. Едно от кученцата куцало и значително изостанало. Момченцето веднага посочило към него и попитало:
- Какво му е?
Собственикът на магазина обяснил, че ветеринарният лекар е прегледал кученцето и открил, че няма бедрена ямка, затова винаги щяло да куца. Щяло да остане сакато. Момченцето се развълнувало.
- Искам да купя това мъничко кученце.
Собственикът на магазина казал :
- Няма нужда да плащаш за него. Ако наистина го искаш, просто ще ти го подаря.
Момченцето много се разстроило. Погледнало собственика право в очите, вдигнало пръст и казало :
- Не искам да ми го подарявате. Кученцето струва точно толкова, колкото и останалите и аз ще платя за него пълната цена. Всъщност, сега ще ви дам два долара и тридесет и седем цента, а всеки месец - още по петдесет цента, докато го изплатя.
Собственикът на магазина възразил :
- Ти сериозно ли искаш да купиш това кученце? То никога няма да може да тича и да скача и да си играе с теб като останалите.
При тези думи момченцето се навело, намотало крачола на панталона си и открило силно извития си сакат ляв крак, поддържан от голяма метална скоба. Вдигнало очи към собственика на магазина и тихо отвърнало :
- Аз самият не тичам чак толкова добре, а малкото кученце ще има нужда от някого, който да го разбира.

Дан Кларк






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. faktifakti - чела съм я.
26.06.2013 23:51
препоръчвам я и аз.
!!!
цитирай
2. vilish - :) Мъдрост, утеха и надежда - нужни са в трудното ни мреме !
26.06.2013 23:57
faktifakti написа:
препоръчвам я и аз.
!!!

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 761184
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031