Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2014 19:52 - "Щото човек днес е тук, утре го няма ... "
Автор: vilish Категория: История   
Прочетен: 3847 Коментари: 12 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

„Ако му е къса паметта на един народ, теглилата му са дълги. Почне ли да запазва писаното от умните човеци и да ги тачи, значи расте. Разпилява ли го, няма да мине много и той ще се разпилее, щото писаното слово остава. Другото го покрива времето с прах и бавно, бавно избледнява в умовете на човеците. И после никой не знае за него. Безкнижните никой не ги помни. А умен е онзи, който се учи от грешките на другите. Така не стига до нуждата да ги прави сам. За това е писаното. То ни разказва за световете на другите. А колкото повече светове си познал и на колкото повече хора си отворил вратата на своя свят, толкова повече си живял. Другото е суета на суетите ...”

Ако можете, отделете 30 минути от времето си ...




Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emi1ts - Благодаря vilish!
21.08.2014 20:34
Много ценно е всичко това и много мъдро!
Поздравления за идеята!За мен е много полезно и повод
да се гордея със сънародниците и родината си!
цитирай
2. vilish - Знаеш ли, Еми ...
21.08.2014 21:06
emi1ts написа:
Много ценно е всичко това и много мъдро!
Поздравления за идеята!За мен е много полезно и повод
да се гордея със сънародниците и родината си!


Филмът "ме сграбчи за гърлото" ... " Като дойдоха по-нови времена и ... живите зеха да се разширяват и то за умрелите не остана място ... "

Спокойна вечер!
цитирай
3. tota - Колко много мъдрост на едно?
21.08.2014 22:49
"...За това е писаното. То ни разказва за световете на другите. А колкото повече светове си познал и на колкото повече хора си отворил вратата на своя свят, толкова повече си живял. Другото е суета на суетите ...”

Благодаря, Вили, останах безмълвна.
цитирай
4. vilish - Мъдрост и болезнени истини ...
21.08.2014 23:15
tota написа:
Колко много мъдрост на едно? "...За това е писаното. То ни разказва за световете на другите. А колкото повече светове си познал и на колкото повече хора си отворил вратата на своя свят, толкова повече си живял. Другото е суета на суетите ...”

Благодаря, Вили, останах безмълвна.


И аз като теб ... останах безмълвна. Изгледах филма по БНТ2. Не ми се искаше да свършва, въпреки напиращата тъга. После го намерих в YouTube и го споделих...
Спокойна нощ, Ати!
цитирай
5. megg - Сърцето
22.08.2014 09:42
на една Майка - сърце безкрай , побрало много мъка, много гордост и Обич - онази Обич разбираща, истинска, всеопращаваща ... Побрало децата си, всичките - Големите и другите, прашинки по вятъра ...
Ех, Вили ... стяга се душата ми ... душите ни ...
цитирай
6. metlichina - благодаря, че сподели, Вили...
22.08.2014 23:15
филмът ме грабна, и на мен не ми се искаше да свършва..
два пъти го гледах днес.. и открих много свидни
и за мен неща...
цитирай
7. vilish - Здравей, Мег! Благодаря за споделеното!!!
23.08.2014 10:53
megg написа:
Сърцето на една Майка - сърце безкрай , побрало много мъка, много гордост и Обич - онази Обич разбираща, истинска, всеопращаваща ... Побрало децата си, всичките - Големите и другите, прашинки по вятъра ...
Ех, Вили ... стяга се душата ми ... душите ни ...


Да, стяга се душата ...
"... Сега най-добрите ми деца са събрани в склад ... Ама ... те са преценили сегашните хора, че в склад ще им е най-добре ... Хем да не пречат на никого. Щото то един като има буден и пречи на останалите да спят..."

Какво повече да кажем за нашето ДНЕС ...

цитирай
8. vilish - И аз ти благодаря, мила!
23.08.2014 10:54
metlichina написа:
филмът ме грабна, и на мен не ми се искаше да свършва..
два пъти го гледах днес.. и открих много свидни
и за мен неща...

цитирай
9. makont - "...Да затворим очите на отминалите дни и
26.08.2014 16:23
да творим очите на идващите човеци"! Благодря за мъдростта!
цитирай
10. vilish - Във филма - мъдрост има и тъга ...
28.08.2014 10:00
makont написа:
"...Да затворим очите на отминалите дни и да творим очите на идващите човеци"! Благодря за мъдростта!

Поздрави, Мая! Хубав ден!
цитирай
11. benitta - Добро утро, Вили!
30.08.2014 08:23
Да......за съжаление тъгата те напада от самото начало и остава по-дълго от едни 30 минути...
Аз обаче, съм възхитена от самия филм - сценарий, режисура, изпълнение! Професионално и с много душа! Трябва да се отбележи талантът. А мъдростта - ами тя е навсякъде, само да не сме така късогледи ;)
Поздрави и благодарности! :)
цитирай
12. vilish - БЛАГОДАРЯ, БЕНИ!
01.09.2014 11:36
benitta написа:
Да......за съжаление тъгата те напада от самото начало и остава по-дълго от едни 30 минути...
Аз обаче, съм възхитена от самия филм - сценарий, режисура, изпълнение! Професионално и с много душа! Трябва да се отбележи талантът. А мъдростта - ами тя е навсякъде, само да не сме така късогледи ;)
Поздрави и благодарности! :)


Хубава седмица, мила! :)

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 761327
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031