Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 28.11.2017 09:59
За всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един кликЗа всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един кликЗа всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един кликЗа всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един кликЗа всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един кликЗа всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един кликЗа всяка бизнес организация потребителят е цар, но Интернет му дава
възможност да стане още по-могъщ благодарение на социалните мрежи,
търсещите машини, сайтове за сравняване на цени, пазаруване в реално
време, разглеждане на предложения от множество източници, всички те
захранвани от все по-лесните за управление Интернет технологии.
Необходимо е да се напомни, че потребителят не е изолиран, а е част от
огромна онлайн социална общност. Потребителското поведение става все
по-сложно под влиянието на факторите от новата дигитална среда.
Наблюдават се нов вид потребители, които искат да са на “един клик