Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.12.2016 04:44 - КОЛЕДА ЗА ДВАМА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2267 Коментари: 5 Гласове:
16


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... дали ще я запаля в звезден кош, 
че да гори до утре на пангара, 
свещичката ми в Коледната нощ 
ще бъде обич, светлина и вяра, 
все тъй ще вярвам, че не се гаси 
което е обречено да гасне – 
светулката из твоите коси, 
връз мен разстила сипеи прекрасни,
луната на безлунната ти гръд, 
светкавиците в черните ти фиби, 
навярно Бог ще ми посочи път? – 
към теб в пасажа сребърни амфибии,
и аз ще те постигна някой ден – 
заточеник във стих и сън, и спомен, 
и кой е Дядо Коледа за мен? – 
та аз съм тъй сиротен и бездомен, 
но тоя старец щедро обеща 
да бъда твой – на влизане във храма...

Когато догори пред мен свещта, 
дано да бъде Коледа за двама. 




Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
18.12.2016 15:44
Прекалих с посещенията, защото много трудно се разбира от какво имаш нужда, та да го поръчам на дядо Коледа. Талант си имаш, обич от безбройните си читатели...
Дядо Коледа, доколкото разбирам, щедро те е обещал на любимата, а аз ще му поръчам да те дари с нови панталони, които да имат голям часовник-джоб, където да пъхаш грижите си да втасват. А може да взема от Кметството още една боклуджийска кофа за тях. Аз лично ги горя на клада в двора. И става чудо! От нея излита бенгалски огън. А против уроки ще взема да метна и една шепа тамян. Какво ще кажеш?!
Поздрави от чичо ти!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Прекалих с посещенията, защото ...
18.12.2016 15:56
pvdaskalov написа:
Прекалих с посещенията, защото много трудно се разбира от какво имаш нужда, та да го поръчам на дядо Коледа. Талант си имаш, обич от безбройните си читатели...
Дядо Коледа, доколкото разбирам, щедро те е обещал на любимата, а аз ще му поръчам да те дари с нови панталони, които да имат голям часовник-джоб, където да пъхаш грижите си да втасват. А може да взема от Кметството още една боклуджийска кофа за тях. Аз лично ги горя на клада в двора. И става чудо! От нея излита бенгалски огън. А против уроки ще взема да метна и една шепа тамян. Какво ще кажеш?!
Поздрави от чичо ти!

Идеята с огъня много ми хареса, Чичо Пепи, като стане жар, ще метнем едни коледни шишчета, че от тия пости взех вече да светя и станах прозрачен! :-)))))))
Наздраве!
Чу
цитирай
3. nalia - А от втасалите грижи ще метнем на жарта и една памукпърленка:)
18.12.2016 18:51
Да бъде обич, светлина и вяра, Чу!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Да бъде обич, светлина и вяра, Чу...
18.12.2016 19:15
nalia написа:
Да бъде обич, светлина и вяра, Чу!

Чул те Бог, Налия!
Благодаря.
Чу
цитирай
5. born - Великолепно звучи ! Истинска му...
19.12.2016 22:43
Великолепно звучи ! Истинска музика !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9349360
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031