Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.04.2014 10:55 - Размисли ...
Автор: vilish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2557 Коментари: 8 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Прочетох в нета :

Не съм добър човек, не съм.
Говоря за любов,
а в себе си съм влюбен.
Започвам да забравям
вкуса на хляба труден
и рядко чужда болка
сепва моя сън…
Не съм добър човек, не съм.
Слугувам всеки ден
на свойта суета.
И в тъмен миг крещя
дори от малка рана.

Живея във капан,
но не излизам от капана
дори и при отворена врата.
От себе си изпитвам страх.
Уж обещах
да побеждавам всяко отчаяние
и планини да местя с рамо,
а силата ми стига само
за това безсмислено признание.

автор : неизвестен

Откровение отнесено към всеки от нас, вървейки по своята житейска пътечка ... в определени ситуации, състояния или моменти ... Нали никой не е съвършен...

Заради неизвестността на автора, се запитах : Бих ли сложила своето име под текста ...

ДА, имам такива моменти!

А вие ?

( Тема за размисъл, не за споделяне! ):-)


Прекрасен, слънчев ден с обич зареден !!!







Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Да... навярно всеки има такива моменти,
29.04.2014 11:08
но това откровение изразява нещо по-сериозно...
Животът непрекъснато ни поставя пред изпитания,
а най-хубавото е, че не сме съвършени...
Прекрасен ден и от мен, мила Вили !
цитирай
2. vilish - Благодаря, мила Таня, от сърце!
29.04.2014 11:56
stela50 написа:
но това откровение изразява нещо по-сериозно...
Животът непрекъснато ни поставя пред изпитания,
а най-хубавото е, че не сме съвършени...
Прекрасен ден и от мен, мила Вили !


Според мен, изпитанията идват за да ни вразумят и облагородят, ако разберем посланията ...
цитирай
3. wonder - Стихът е на Георги Константинов. :)))
29.04.2014 12:19
Изключителен стих-изповед в неподражаемия стил на един от любимите ми автори. От книгата му носеща заглавие на друг негов всеизвестен стих "Обичам те дотук".
Поздравявам те за добрия вкус с едно друго мое любимо негово стихотворение:

ШЕГА
Георги Константинов

На човек като мен
е отминала модата.
Аз съм просто мамонт изкопаем.
Вярвам в хората.
Пазя природата.
Връщам сумите, взети назаем.

Пия само вода.
Не робувам на кефове.
И носа си с ръкава не бърша.
Нямам близък човек
сред големите шефове.
Ако работа имам - я върша.

И си ходя пеша -
тъй лекувам неврозите.
И за други мамонти
копнея.
Ако нейде ме срещнат
археолозите,
ще ме вкарат обратно
в музея.
цитирай
4. vilish - С благодарност и респект, wonder !
29.04.2014 12:49
wonder написа:
Стихът е на Георги Константинов. :)))
Изключителен стих-изповед в неподражаемия стил на един от любимите ми автори. От книгата му носеща заглавие на друг негов всеизвестен стих "Обичам те дотук".


;-) ! Никой не е съвършен ... :-)
цитирай
5. mt46 - Да, Г. Константинов...
29.04.2014 14:51
http://www.book.store.bg/p30367/izbrani-tvorbi-v-chetiri-toma-tom-1-lirika-georgi-konstantinov.html
цитирай
6. vilish - БЛАГОДАРЯ, Марине!
29.04.2014 21:58
mt46 написа:
http://www.book.store.bg/p30367/izbrani-tvorbi-v-chetiri-toma-tom-1-lirika-georgi-konstantinov.html


Хубава вечер!
цитирай
7. makont - Ако нямахме такива моменти, щеше да е страшно.
30.04.2014 15:36
Вглеждането в себе си е най-откровената корекция на поведението ни. Ако се уплашиш, от това, което виждаш, значи е време да се промениш. Усмивки, много силен стих!
цитирай
8. vilish - Подкрепям те напълно, Мая !
01.05.2014 00:47
makont написа:
Ако нямахме такива моменти, щеше да е страшно. Вглеждането в себе си е най-откровената корекция на поведението ни. Ако се уплашиш, от това, което виждаш, значи е време да се промениш. Усмивки, много силен стих!


Благодаря ти!
Приятни и релаксиращи неработни дни! :-)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 763564
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930