Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2013 23:57 - С възрастта ...
Автор: vilish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1234 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

“С възрастта желанията изчезват” – ми каза мъдрата ми свекърва. Но аз бях на деветнадесет и не и повярвах.

На двадесет и две все още ми се искаше сутрин да виждам рози до леглото с капчици роса по бархетните листенца.

На двадесет и осем все още се опитвах да променя нещо в секса в семейното ложе, установявайки че целувките ми се раждат от инерцията.

image

На тридесет прекроявах личния си живот.

На тридесет и две нарекох дъщеря си Лиза и и купих кукла Барби – мечтата от моето детство.

На тридесет и пет все още се надявах да стана вицепрезидент на банка.

А на тридесет и осем проумях, че мястото на главен счетоводител е подарък от небесата.

На четиридесет и пет получих палто от норка и със сухи устни целунах мъжа си по небръснатата буза.

На четиридесет и шест за пръв път видях Венеция и направих всичко на всичко дванадесет снимки.

На петдесет случайно срещнах любовник с двадесетгодишна давност, погледнах посивялата му и олисяла глава и неловко прикрих дланите си, върху които времето беше сложило своя печат.

Когато станах на петдесет и две отново излязоха на мода ботушите, по които си припадах, когато бях на осемнадесет, но болките в краката не ми позволиха да се изфукам с тях.

На петдесет и четири казах на дъщеря си: “С възрастта желанията изчезват!”, но тя не ми повярва.

Диана Балико

Източник: prit4ite.blogspot.com





Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - и все пак...
14.03.2013 09:03
не вярвам в това... човек е голям толкова...
колкото са големи и мечтите му...
топла прегръдка за теб..
цитирай
2. makont - Поздрави,
14.03.2013 09:06
и е много права, това не е вярно. писано е от песимистка. Човек винаги има желания, стига да има живец във него. Усмивки и не им вярвайте на писанията.
цитирай
3. vilish - Здравейте, Маги и Мая!
14.03.2013 09:39
Както казва Мадлен Алгафари "Душата бръчки няма ! " :)
Напълно я подкрепям !
Горният текст е намигане към жените на определена възраст ... ;)
***
Поздрави и прегръдки от мен!
Усмихнат ден!
цитирай
4. injir - , , Душата бръчки няма, , ! И аз нам...
31.03.2013 17:35
,,Душата бръчки няма,, ! И аз намигвам.;)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 761165
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031