Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2012 16:37 - Стихове на Явор Кирин, изпяти от Лили Иванова
Автор: vilish Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3019 Коментари: 0 Гласове:
-1



Няма бряг за любовта

 

Музика: Красимир Гюлмезов

Текст: Явор Кирин

 

Ти разбираш ли какво е

Само мене да обичаш?

Да бленуваш само мен,

Да търсиш мен…

И мен да преоткриваш …

 

Ти разбираш ли какво е, 
само мене да обичаш? 
Без въпроси за това, 
как и колко ще ме имаш! 

Пак ме питаш за брега, 
няма бряг за любовта. 
Искаш приказна земя 
за теб да сътворя,
 това не мога! 

Пак ме питаш за брега.
Няма бряг за любовта. 
С теб достигна ли земя, 
ще тръгна, но сама, 
това го мога!

Рокля на цветя

 

Музика: Красимир Гюлмезов
Текст: Явор Кирин


Никой, никой не разбра 
този вятър как избра 
точно мен и теб за среднощна игра. 
Никой, никой не разбра 
този вятър как отвя 
мойта бяла рокля на цветя. 

Непознатите понякога са скучки.
Аз не виждам във това голям проблем,
но със теб усетих - нещо ще се случи.
Ти сред хората следеше само мен.
И за среща на брега дочух покана.
Нетипично за мен, казах - “да”!
А презрамката на роклята ми падна.
Само ти забеляза това. 

Непознатите с усмивка се пленяват
и с усмивката си знам, че те превзех.
Комплиментите ненужни се забравят...
Само с поглед твоя дъх за миг отнех.

 

Шепот

 

музика и текст: Явор Кирин

 

Намирам те във вечното послание,

което завещаха боговете,

във силата на шеметно дихание

в преплитането на ръцете.

Докосваме се сякаш в безтегловност
забравили за земното привличане.

Изгаря ни единствено готовност

за ненаситното обичане.

От шепота на спомени събрани,

от целия живот разбрах това:
не времето лекува всички рани!

Не времето а любовта!

Разкриваме душите си стаени,

ръцете ни узнават всички тайни.

Осъдени, а после опростени

ще бъдат греховете ни незнайни.

 

Искай докрай

 

текст: Явор Кирин
музика и аранжимент: Бисер Иванов 

Защо всяка струна замислено мълчи? 
Защо всяка песен не може да звучи? 
Изоставена, недокосвана,
вледенена китарата спи. 

Искай докрай и раздавай докрай!
Ще рисуваш с мечтите пътеки. 
Искай докрай и раздавай докрай! 
Ще надминеш по пътя си всеки. 

Искай докрай, раздавай докрай!
Скрит в сърцето си рицар ще видиш. 
Искай докрай, раздавай докрай!
Не с китара, а с огън ще свириш! 

Защо непонятна остава любовта?
Защо ти потъваш в реална тишина? 
Изоставена, недокосвана,
вледенена душата ти спи. 

 Ти не си за мен

 

музика и текст: Явор Кирин

аранжимент: Емил Бояджиев


Обичах те и вярвах, 

обичах и забравях, 
че така създаден, 
ти не си за мен. 

Приемах слабостта ти, 
стопявах ревността ти. 
Не посмях да кажа 
"Ти не си за мен!". 

Тази любов отминала с теб сега остава! 
Радвай се на пламъка студен! 
Тази любов изстинала нищо не прощава! 
Стой със нея по-далеч от мен! 

Намирах те в деня си, 
отричах те в съня си, 
все на ум повтарях 
"Ти не си за мен!". 

Сърцето си заключих, 
от теб това научих 
и сега ти казвам: 
- Ти не си за мен! 

Тази любов отминала с теб сега остава! 
Радвай се на пламъка студен! 
Тази любов изстинала нищо не прощава! 
Стой със нея по-далеч от мен! 

 

 Другото лято

 

музика: Александър Бръзицов

текст: Явор Кирин

аранж: Емо Бояджиев

Есента стопи съня,
но събуди в мен една мечта.
Разпилях онази страст,
която в теб разпалих тайно аз.

Есента стопи съня,
любовта съблече нощта
и пак сме едно,
но не сега.

Другото лято с теб,
нека добавим мед
на всеки един момент
и всяко кафе.

Другото лято знам.
Пак ще потърсиш блян,
тук ти си сам,
мен ще намериш там.

Есента стопи деня,
вечерта погали две тела.
Любовта съблече нощта
и пак сме едно, но не сега.

 

 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vilish
Категория: Лични дневници
Прочетен: 760949
Постинги: 281
Коментари: 1679
Гласове: 4780
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031